Tuesday, October 22, 2013

Herkeze Merhaba ,

*Uzun zamandır bir blog oluşturmak istiyordum. Bugün artık başlayacağım o nedenden ötürü çok mutluyum. Artık kendimi daha iyi ifade edebileceğimi düşünüyorum. Öncelikle kendimi size tanıtmak istiyorum.
Adım Gülkent Biçkin,1971 İstanbul doğumluyum. Üniversite İşletme bölümü  mezunuyum. Uzun zamandır takı tasarım işiyle uğraşmaktayım.2005-2007 yılları arası  boncuk takı tasım ile ilgili olarak eğitim gördükten sonra olgunlaşma seviyesinden mezun oldum. Bir firmanın takı tasarım yarışmadan mansiyon ödülü aldım. 2007 yılından beri takı tasarımı yapmaktayım.

*I wanted to create a blog in a long time. Today I'm going to start it now, I'm very happy for some reason. I think I can express myself better now. First of all, I want to introduce you to myself

My name is Gülkent Biçkin. I born 1971 in İstanbul. My education is school of business administration of university.Long time ego, I got started jewellery desinger I have been 2 year in private lessons (during to 2005-2007) and than I graduate technical level from them..I have honorable mention from Artoart company. I have been working jewellery desing for trading since 2007.
Post a Comment

Gül'ce Şeyler by Rosestyle: Gül'ce Şeyler

Gül'ce Şeyler by Rosestyle: Gül'ce Şeyler : Herkese Merhaba, Yeni bir heyecanla sizinle beraber olmaktan mutluluk duyuyorum. Uzun ...