Thursday, November 14, 2013

Takılarım (My Jewelers)


Herkese Merhaba,
Bloğum da çok fazla yazı yazmadığımın farkındayım. Diğer bloglara baktığım da çok uzun yazılar ve açıklamalar olduğunu görüyorum. Bu nedenden ötürü bundan sonra daha açıklamalı olarak yazmaya çalışacağım. Öncelikle genel açıklama yapma ihtiyacı duydum. Takılarım tamamen el işçiliğidir. Tüm takılarımın tek olmasına dikkat ediyorum. Eğer takı sipariş  edilmek istenirse bana mesaj atabilirsiniz.. Güzel yorumlarınızı her zaman bekliyorum.

*Hello everyone,
I know too much explanation and did not write block of text. I look at other blogs,I see that  articles and comments too long. For this reason then try to write as much explanatory. First, I felt the need to make the general statement. My Jewelers completely is hand made ..All jewelry is unique.  if the jewelry can be ordered; Please write a message to me .. Nice comments are always waiting.
 
Post a Comment

Gül'ce Şeyler by Rosestyle: Gül'ce Şeyler

Gül'ce Şeyler by Rosestyle: Gül'ce Şeyler : Herkese Merhaba, Yeni bir heyecanla sizinle beraber olmaktan mutluluk duyuyorum. Uzun ...